A 2025-ös szezonra szánt autóik dizájnját mind a 10 csapat február 18-án a londoni O2 Arénában megrendezésre kerülő eseményen mutatja be.
Nem kell sokáig böngészni a LinkedIn szakértői tanácsait, hogy rátaláljunk a híres hétperces szabályra mindig győződj meg róla, hogy a megbeszélés elején ezen időkereten belül kifejted a lényeget különben fennáll a veszélye, hogy elveszíted a hallgatóság figyelmét.
A Forma-1 most saját módján teszteli ezt az elméletet, amikor jövő hónapban az O2 Arénában megrendezi az F175-öt – az első szezonnyitó eseményt.
Mind a 10 csapat jelen lesz, és mindegyikük hét percet kap arra, hogy bemutassa új autójának festését a szezon előtti tesztek és az évadnyitó március 16-i Ausztrál Nagydíj előtt.
Minden csapat más megközelítéssel igyekszik majd kitűnni ezen az estén.
Ez az esemény nem hagyományos autóbemutató – egyes csapatok továbbra is külön bemutatókat tartanak – hanem inkább arról szól, hogy megmutassák autóik új színeit szponzorlogóit és esztétikai elemeit.
Emellett célja az is, hogy közelebb hozza a rajongókat a sporthoz a szezon kezdetén.
Azok a csapatok, amelyek az F175 előtt tartják meg önálló bemutatójukat – például a Williams, amely február 14-ére időzítette saját eseményét – jelezték, hogy az autó hivatalos festését csak az O2 Arénában leplezik le.
A bemutatók sorrendje a tavalyi konstruktőri bajnokság végeredményének fordítottja lesz, így az estét a Sauber nyitja, míg a McLaren prezentációja zárja.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.