Bár Csou számára voltak néhány kiemelkedő pillanatok a tavalyi szezonban - például az ötödik helyezése Magyarországon és a kilencedik helyezése Katarban -, a C43 autóval való teljesítménye mégsem volt kielégítő. Az alakulat 2022-ben még a hatodik helyen zárt a konstruktőri versenyben, de utána csak a kilencedik helyig süllyedt, elveszítve versenyképességét a mezőnyben.
A csapat szeptemberben komoly személyi változásokat hajtott végre, James Key érkezett a McLarentől, hogy átvegye a technikai igazgatói pozíciót Jan Monchaux-tól. Csout a Motorsport.com kínai oldala megkérdezte arról, hogyan tervezi biztosítani, hogy a C44 fejlesztése a helyes irányba haladjon Key irányítása alatt.
Csou kifejtette, hogy már a 2023-as nyári szünetben világossá vált számukra, hogy az autónak több tapadásra van szüksége. Különösen a alacsonyabb hőmérséklet vagy kevésbé tapadós pálya esetén szenvedtek a gumihőmérséklettel, ami csökkentette a teljesítményüket az első és második szektorokban. Emellett az autó viselkedése kanyarokban is bizonytalan volt, ami váratlan túl- vagy alulkormányzáshoz vezetett. Kiemelte, hogy ezekről a problémákról visszajelzéseket adtak James Keynek, és bízik abban, hogy a téli fejlesztési munka segít abban, hogy javuljon az autó teljesítménye. A versenyző reménykedik abban, hogy a szezon előtti felkészülés, beleértve a három tesztnapot, lehetőséget ad majd a csapatnak, hogy jobb irányba terelje a fejlesztéseket.
Csou végezetül kiemelte, hogy bízik a csapatban, és abban reménykedik, hogy idén visszatérhetnek ahhoz a teljesítményszintre, amit az első szezonjukban elért. Ezenfelül örül annak, hogy részt vehet hazája nagydíján, ami az utóbbi években elmaradt számára.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.