Sainz: Szorongató Verstappen időeredménye a C3-as gumikon

Carlos Sainz szerint a Red Bull előnyben van velük szemben, amit a bikák C3-as gumiján elért köridejük alapján állapítottak meg.

verstappen.png

A spanyol azt is hangsúlyozta, hogy az idei év jó kezdése fontos számukra, ellentétben az elmúlt évekkel.

Jelenleg a Ferrarit tekintik a Red Bull legfőbb kihívójának 2024-ben, de úgy tűnik, hogy Verstappen legyőzése csodát igényelne, legalábbis a tesztek alapján.

Bár a Ferrari vezette az időeredményeket a második és harmadik napon is, Verstappen csak négy tizedmásodperccel maradt el a keményebb keveréken, ami aggasztja Sainzt.

Az elsődleges célom az, hogy jól kezdjem az évet. Ez az elmúlt években talán nem sikerült, ezért a teszteken nagy hangsúlyt fektettem az autó megértésére - mondta Carlos Sainz az AS spanyol lapnak a 2024-es szezonról.

„Mindent megtanultam, amit meg akartam érteni, és mindent kipróbáltam, amit ki akartam próbálni” - olvasható Sainz szavai az AS friss számában, amely a 2024-es szezonnal foglalkozik.

A bejegyzés trackback címe:

https://f1rajongo.blog.hu/api/trackback/id/tr2318339081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

f1 rajongó

Friss topikok

Címkék


 

süti beállítások módosítása