Verstappen Kissé hibáztam.

Max Verstappen újra nagyszerű teljesítményt nyújtva nyerte meg az időmérőt, ahol ezúttal sem talált komoly ellenfelet. A holland pilóta elismerte, hogy ha nem követ el hibát, még nagyobb előnnyel zárhatta volna az első helyen.

verstappen_kisse_hibaztam.png

Verstappen több mint három tizedmásodperccel előzte meg Leclerc-et a Szaúd-arábiai Nagydíj pénteki időmérő edzésén, amiért természetesen nagyon elégedett volt, hiszen így folytatódhatott a sikeres széria.

Ez volt az első alkalom, hogy a Red Bull versenyzője elhódította a pole pozíciót ezen a pályán, mivel korábban Hamilton és Perez voltak a leggyorsabbak a kvalifikáción.

Verstappen szerint a siker részben az éjszakai munkának köszönhető.

Fantasztikus nap volt számunkra, az autónk beállításain változtattunk az éjszaka folyamán, így magabiztosabban tudtam támadni a gyors kanyarokban, ami nagyon fontos itt. Nagyon jól éreztem magam ma, és nagyszerű tempót diktáltunk az időmérőn.

Első körömmel a Q3-ban rendkívül elégedett voltam, szinte tökéletes kört futottam, úgy éreztem, akár 1:21-es időt is elérhettem volna, de kicsit hibáztam.

Összességében nagyon boldog vagyok, élveztem a versenyzést, és az autó is kiválóan viselkedett.

A Red Bull kiválóan teljesített a hosszabb etapokon is, ami még inkább megerősíti Verstappen helyzetét, ám ő felhívta a figyelmet arra, hogy még hosszú és kihívásokkal teli lesz a verseny, ahol a falak nagyon közel vannak.

Ahogy láthattuk korábban, itt mindig történnek meglepetések, így nem lesz könnyű a futam.

Sok egyenes van, de bizakodó vagyok, hogy az autó jól fog teljesíteni a versenyen.

Eközben a Red Bull csapatnál újabb „drámára” kell készülni, mivel felmerültek olyan hírek, hogy Helmut Marko felfüggeszthetik a Szaúd-arábiai Nagydíj után.

A bejegyzés trackback címe:

https://f1rajongo.blog.hu/api/trackback/id/tr118349365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

f1 rajongó

Friss topikok

Címkék


 

süti beállítások módosítása