Ricciardo elküldte melegebb éghajlatra azt az autóversenyzőt.....

Ahogy a 27. körben a mezőny újraindításra készült a biztonsági autó után, Fernando Alonso hirtelen fékezett a pálya végén lévő kanyarban, ami miatt mindenki mögötte ugyanezt kellett tennie. Alonso mögött Stroll, csapattársa, nekicsapódott Ricciardo Red Bulljának, súlyos károkat okozva a kocsinak.

ricciardo_elkuldte_melegebb_eghajlatra_azt_az_autoversenyzot.png

Stroll először Alonsót hibáztatta a történtekért, de az FIA versenybírói más véleményen voltak. Tíz másodperces időbüntetéssel és két büntetőponttal sújtották a kanadai pilótát, így már hét büntetőpontja van az elmúlt évben.

Lehet, hogy egy óra múlva, ha átgondolja, el fogja fogadni a helyzetet. Ha nem, akkor semmi nem fog tudni segíteni neki. Nagyon frusztráló. Persze, balesetek előfordulnak a versenyen, de a biztonsági autó mögött nem kellene. Igazán felháborított, amikor megnéztem a belső kamerás felvételt, hogy lássam a helyzetet az ő szemszögéből.

Amikor elkezdünk fékezni, látszik, hogy jobbra fordul a sisakja és a 14-es kanyar csúcsát figyeli, nem engem. Amikor visszanéz, már belém jött. Nem tudom, mit csinált, hol volt az esze, de ebben a helyzetben csak rám kellett volna figyelnie, de egyértelműen nem ezt tette. Majd meglátjuk, mit mond a médiának, de ha rám fogja hárítani, akkor még lesz mit mondanom...

Ricciardót még jobban dühítette, amikor Stroll rádiós üzeneteit hallotta, amiből úgy tűnt, hogy az ausztrált hibáztatja: "Kezdtem lehiggadni, aztán elmondták, Lance mit mondott az esetről, hogy szerinte én vagyok az idióta és az én hibám. Akkor vesztettem el a türelmem, mert egyértelmű volt, és ráadásul a biztonsági autó mögött.

Egyetlen dolgod van ilyenkor, figyelni az előtted lévő autót. Nem tudjuk, az első helyen lévő mit fog csinálni. A verseny a kontrollvonalig nem kezdődik el. Nagyon próbálom nem azt mondani, amit szeretnék, de francba. És ez még kedves voltam! De ha egyszer ezt gondolja...

A bejegyzés trackback címe:

https://f1rajongo.blog.hu/api/trackback/id/tr518386717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

f1 rajongó

Friss topikok

Címkék


 

süti beállítások módosítása