Az Új Fejtámláktól az Új Padlólemezekig.........

Ezért több csapat is új alkatrészekkel érkezett Sanghajba. Az Alpine és a Haas komolyabb fejlesztéseket hoztak, míg a Mercedes, a Williams és az RB csak kisebb módosításokat.

az_uj_fejtamlaktol_az_uj_padlolemezekig_1.png

Mivel csak egy szabadedzés állt rendelkezésükre, minden újdonságnak azonnal működnie kellett, még a sprint és az időmérő közötti módosítások lehetősége ellenére is.

A Mercedes, a Williams és az RB hasonló területen hozott fejlesztéseket, különösen a pilóta fejtámlájának területén vagy az RB esetében az autó hátsó részén.

Ezek a változtatások nem feltétlenül növelik a teljesítményt, inkább segítenek kiküszöbölni korábbi problémákat.

A VCARB01 újítása kiemelkedik a három közül, mivel a pilóták fejtámláját megemelték és átformálták. Ezáltal a támla magasabb lett és jobban illeszkedik a sisakhoz, nem pedig csak néhány centivel alatta, mint az előző verzióban.

Ennek következtében a karosszéria a fejtámla mögött és az airbox, valamint a bukócső alatt is átalakult, hogy simább felületet biztosítson. Emellett ahol korábban két pöcök volt a két elem között, most már kettő van, de rövidebbek.

A Haas több új alkatrészt is bemutatott a Kínai Nagydíjon, hogy erősítsék szezonkezdetüket és megszabaduljanak a versenytársak nyomásától.

Világos, hogy a VF-24 kerekdedebb autó, mint az előző változat, és az új elemek inkább a már meglévő alapokra építenek.

A padlólemez szegélyét úgy tervezték át, hogy rendezze a légáramlatokat és jobban befogadja a lemez első sarkainak új alakját.

Tehát nem csak a szegély csatlakozása változott a padlólemez első részéhez, hanem új útvonalat is kapott hátrafelé.

Ez segít abban, hogy a padlólemez oldalsó széleit és az itt lévő szárnyat is módosítsák. A szárny felgöngyölt részein magasabb hullámok láthatóak, ami miatt a hozzájuk kapcsolódó lemezek is változtak.

Egy új visszapillantó is része a csomagnak, aminek alakja az aerodinamikai hatékonyságot szem előtt tartva lett átdolgozva.

Bár drasztikus változások nincsenek, de a magasságát meghosszabbították a légörvények csökkentése érdekében, amikor a levegő az oldaldobozhoz és a motorvédő lemezhez ér.

A bejegyzés trackback címe:

https://f1rajongo.blog.hu/api/trackback/id/tr3818389901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

f1 rajongó

Friss topikok

Címkék


 

süti beállítások módosítása