Ahogy a fenti exkluzív fotónkon is látszik, a csapat az első szárny két felső lapját egy V-alakú bemetszéssel kettéválasztotta, amit vörös nyíllal jelöltünk a képen.
Ez a bemetszés a gumi belső oldalfalának magasságában található, célja pedig nyilvánvalóan az, hogy a levegőt kifelé terelje anélkül, hogy csökkentené a leszorítóerőt.
A csapat a szárnyvéglapon is változtatott: több anyagot helyezett a hátsó szélére, ahol korábban egy ívelt kivágás volt, ami elvékonyodott a szárnylapokkal való összekötők felé.
Ennek a változtatásnak több funkciója is van, például módosítja a bukólemez viselkedését, ami alatt megnövekedett a szárnyvéglap felülete.
A függőleges meghosszabbítás azonban megszakad a szárnylapokkal való találkozásnál, így egy megnyúlt felületet hoz létre, amely aerodinamikai szempontból együttműködik a félig leválasztott szárnylapokkal.
Ezek a szárnylapok itt is módosultak.
A szárny középrésze is át lett alakítva: a csapat összehúzta a vezérsík és az orrkúp találkozását, és megváltoztatta az orrcsúcs hosszát is.
Most már kicsivel a második szárnylap előtt ér véget, nem pár milliméterrel mögötte.
Az új alakú orrcsúcson egy eltávolítható panel is található, amely felfedi a pilóta hűtésére szolgáló légbeömlőt (fehér nyíllal jelölve).
A támasztékok elhelyezése is módosult: az orrkúp két oldalán lévő kettő helyett már csak egy van középen a megváltozott terhelési útvonalak miatt (összehasonlításért lásd a címlapképen az alsó betétet).
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.