Az Aston Martin új első szárnya a hétvége egyik legérdekesebb fejlesztése

Ahogy a fenti exkluzív fotónkon is látszik, a csapat az első szárny két felső lapját egy V-alakú bemetszéssel kettéválasztotta, amit vörös nyíllal jelöltünk a képen.

az_aston_martin_uj_elso_szarnya_a_hetvege_egyik_legerdekesebb_fejlesztese.png

Ez a bemetszés a gumi belső oldalfalának magasságában található, célja pedig nyilvánvalóan az, hogy a levegőt kifelé terelje anélkül, hogy csökkentené a leszorítóerőt.

A csapat a szárnyvéglapon is változtatott: több anyagot helyezett a hátsó szélére, ahol korábban egy ívelt kivágás volt, ami elvékonyodott a szárnylapokkal való összekötők felé.

Ennek a változtatásnak több funkciója is van, például módosítja a bukólemez viselkedését, ami alatt megnövekedett a szárnyvéglap felülete.

A függőleges meghosszabbítás azonban megszakad a szárnylapokkal való találkozásnál, így egy megnyúlt felületet hoz létre, amely aerodinamikai szempontból együttműködik a félig leválasztott szárnylapokkal.

Ezek a szárnylapok itt is módosultak.

A szárny középrésze is át lett alakítva: a csapat összehúzta a vezérsík és az orrkúp találkozását, és megváltoztatta az orrcsúcs hosszát is.

Most már kicsivel a második szárnylap előtt ér véget, nem pár milliméterrel mögötte.

Az új alakú orrcsúcson egy eltávolítható panel is található, amely felfedi a pilóta hűtésére szolgáló légbeömlőt (fehér nyíllal jelölve).

A támasztékok elhelyezése is módosult: az orrkúp két oldalán lévő kettő helyett már csak egy van középen a megváltozott terhelési útvonalak miatt (összehasonlításért lásd a címlapképen az alsó betétet).

A bejegyzés trackback címe:

https://f1rajongo.blog.hu/api/trackback/id/tr2918407593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

f1 rajongó

Friss topikok

Címkék


 

süti beállítások módosítása