Ricciardo: a kasztnicsere sikeres volt, jobban vezetek

Daniel Ricciardo számára ez lehet az utolsó év a Forma-1-ben, ha nem mutat jelentős javulást a következő versenyeken. Az első néhány futam alatt vereséget szenvedett Júki Cunodától, és még pontot sem szerzett.

ricciardo_a_kasztnicsere_sikeres_volt_jobban_vezetek.png

Az ausztrál versenyző kasztnicserét kért, bár semmi sem utalt arra, hogy az autójával probléma lenne.

Később azonban Kínában a sprintversenyen a negyedik helyen végzett, ezzel megszerezve az első pontjait a szezonban, ami szerinte határozottan pozitív fordulatot jelentett.

Nyilvánvalóan az első néhány futam után voltak dolgok, amelyeken próbáltunk javítani – mondta az ausztrál a racefans.net-nek.

A mi alatt engem és a garázsom felét értem.

Elégedett voltam az autóval, szóval nyilvánvalóan a köridő volt az egyetlen kérdés.

Kínában kicseréltük a futóművet, és bár egyesek azt mondhatják, hogy ez nem sokat segített, én úgy érzem, hogy papíron is látszik, hogy a szezonom elég nagy fordulatot vett.

A kép még árnyalt, mivel a sprinten elért jó eredmény után Ricciardo a Q1-ben kiesett az időmérőn, és a főfutamon sem tudott jelentősen előrébb jutni, míg Cunoda ismét bejutott a TOP10-be.

Az ausztrál ennek ellenére bizakodó maradt.

Ez mindenképpen valami pozitív.

Csak próbálunk egy kicsit többet kihozni az autóból.

De nincs semmi konkrét, amire azt mondanám, hogy 'srácok, erre tényleg szükségünk van'.

Azt hiszem, Júki és én hasonló dolgokat kérünk.

Talán több tapasztalattal a hátam mögött van néhány dolog, amire támaszkodhatok, és amit kérhetek a csapattól. De őszintén szólva semmi különös nincs.

A bejegyzés trackback címe:

https://f1rajongo.blog.hu/api/trackback/id/tr1118407597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

f1 rajongó

Friss topikok

Címkék


 

süti beállítások módosítása