Leclerc-Az utolsó 2-3 körben alig láttam valamit a pályából

Charles Leclerc hatalmas győzelmet aratott hazai pályáján, hiszen többszöri pole pozíció után végre sikerült elsőként átszelnie a célvonalat.

leclerc-az_utolso_2-3_korben_alig_lattam_valamit_a_palyabol.webp

A monacói versenyző elsőként édesapjára emlékezett, miután kiszállt az autóból, és könnyekkel küszködve beszélt az érzéseiről.

„Ez egy csodálatos érzés” – mondta Leclerc a Sky-nak adott nyilatkozatában. 

Két-három körrel a vége előtt kijöttem az alagútból, és rájöttem, hogy alig látok, mert a szemem kezdett könnyezni.

Ekkor azt gondoltam Charles, ezt most nem engedheted meg magadnak.

Még mindig van két-három köröd, hogy befejezd a versenyt, és megszerezd a győzelmet – folytatta érzelmes nyilatkozatát a Ferrari pilótája.

Monaco minden szempontból az egyik legnagyobb kihívást jelenti a pilóták számára, és Leclerc-nek különösen koncentrálnia kellett, hogy ne veszítse el ezt a kiváló lehetőséget.

A futam után a családját méltatta.

Ez rengeteget jelent számomra. Gyerekkorom óta arról álmodtam, hogy megnyerem ezt a versenyt. A versenyzés iránti szenvedélyem is innen ered, édesapámmal együtt, aki mindent megtett értem, hogy eljussak idáig.

Természetesen anyukám is ott volt a dobogó alatt, ami még több érzelmet adott, a testvéreimmel, a barátnőmmel és az összes barátommal együtt... mindenki itt van, így még különlegesebbé téve ezt a pillanatot.

A megszerzett 25 pontjával Leclerc közelebb került Verstappenhez a pontversenyben, de a holland versenyző még mindig több mint egy futamgyőzelemnyi előnnyel rendelkezik, így további bravúrokra lesz szükség a Ferraritól, ha valóban harcolni akarnak a címért.

A bejegyzés trackback címe:

https://f1rajongo.blog.hu/api/trackback/id/tr2518414461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

f1 rajongó

Friss topikok

Címkék


 

süti beállítások módosítása