Bottas ezt a tanácsot kapta a finn kétszeres világbajnokától

Valtteri Bottas előtt álló hétvégén Barcelonában kezdődik a Forma-1-es szezon harmadik versenye, Ausztria és Nagy-Britannia pedig a következő hétvégéken következik.

bottas_ezt_a_tanacsot_kapta_a_finn_ketszeres_vilagbajnokatol.png

A finn pilóta elmondta, hogy egy volt Forma-1-es versenyző, Mika Häkkinen tanácsára gyakran jár erdőbe sétálni. A Sauber Instagram-oldalán adott videóinterjúban arról kérdezték, mi volt a legjobb tanács, amit egy másik versenyzőtől kapott:

„Mika Häkkinentől kaptam egy fantasztikus tippet. Ő volt a gyerekkori hősöm. Egyszer, amikor nagyon stresszelt láttam ki magam, azt mondta, hogy menjek el az erdőbe sétálni. Először furcsának találtam a javaslatot.”

„Azt mondta, próbáljam ki, csak sétáljak egyet az erdőben. Így hát kipróbáltam, és tényleg működött. Teljesen összeolvadtam a természettel.

Az ember ilyenkor másképp gondolkodik és elengedi a stresszt. Nagyon jó érzés volt. Egyszerű tanács, de ha valaki nagyon stresszelt, mindenképp próbálja ki az erdei séta módszerét!”

A bejegyzés trackback címe:

https://f1rajongo.blog.hu/api/trackback/id/tr5118429967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

f1 rajongó

Friss topikok

Címkék


 

süti beállítások módosítása