Verstappen: A második helyet a csapatnak köszönhetem

Bár a Red Bull dominanciája véget ért a Forma-1-ben, Max Verstappent továbbra is rendkívül nehéz legyőzni. Noha a holland pilóta a Brit Nagydíjon nem volt a legversenyképesebb, mégis esélye volt a győzelemre.

verstappen_a_masodik_helyet_a_csapatnak_koszonhetem.png

Ma nem volt meg a tempónk. Egyszerűen fokozatosan visszaestünk a futam elején. Nem tűnt jónak a helyzet, azt hittem, az ötödik vagy hatodik helyen végzek.

De végül jó döntéseket hoztunk, és jókor váltottunk át az inter gumikra, majd vissza.

A futam alatt változékony volt az időjárás, ami rendkívül fontossá tette a stratégiát. Az első kiállásoknál két helyet nyerő holland pilóta végül a friss kemény keverékű abroncsokon Norrist is utolérte.

A végén jó döntés volt a csapattól, hogy a kemény gumikat tették fel a lágyak helyett, és ez segített, hogy a második helyre érjek. Lehetett volna sokkal rosszabb is, de a jó döntéseknek köszönhetően itt vagyunk a dobogón.

Amikor elkezdett esni, visszaestem és nehezen találtam tapadást, így váltanom kellett. Próbáltam nem lecsúszni a pályáról, ami nehéz volt, majd amikor jobban esett, egyértelmű volt, hogy át kell váltani az átmeneti gumikra.

Végül eljött az a pont, hogy kockáztatni kellett a száraz gumikkal, de ez is jól működött – összegzett a holland pilóta, aki szép feltámadást mutatott be a futamon.

Verstappen jelentős előnnyel vezet az egyéni bajnokságban, de Perez továbbra sem talál vissza versenyképes formájához, így a konstruktőri bajnokság izgalmas lehet a következő futamokon.

A bejegyzés trackback címe:

https://f1rajongo.blog.hu/api/trackback/id/tr7918442491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

f1 rajongó

Friss topikok

Címkék


 

süti beállítások módosítása