Hogyan lehet idén megnyerni a Forma–1-es Kínai Nagydíjat?

Az esős Ausztrál Nagydíj után a száraz sanghaji futam papíron egyszerűbbnek tűnik, de a gumik kezelése itt is kulcsszerepet játszik.

A sprintverseny megmutatta, hogy a szemcsésedés – amikor a gumi felülete túlhevül, majd apró darabok válnak le róla – komoly kihívást jelent a csapatok számára.

Sanghaj hosszú kanyarjai és egyenesei különösen megterhelik a gumikat, főként az első tengelyt.

A pálya új aszfaltja nagy tapadást biztosít, de a hétvége elején még nem volt megfelelően felgumizva, ami tovább növelte a szemcsésedés kockázatát.

A helyes beállítások kulcsfontosságúak: a sprinten Lando Norris például rossz setup miatt már korán gondokkal küzdött, míg Max

Verstappen is nehézségekbe ütközött, így Oscar Piastri megelőzte.

A csapatok a versenyre változtathattak a beállításokon – most kiderül, ki tanult a hibákból és ki lesz a sanghaji győztes! 

A bejegyzés trackback címe:

https://f1rajongo.blog.hu/api/trackback/id/18824480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal

f1 rajongó

Friss topikok

Címkék


 

süti beállítások módosítása