A Forma–1 mezőnye a hétvégén Monacóban versenyez, a szezon egyik legkülönlegesebb pályáján.
A szűk, lassú szakaszokkal teli utcai aszfaltcsík miatt az időmérő itt különösen fontos, ezért a csapatok többsége speciális fejlesztésekkel érkezett.
A 10 csapatból 9 módosított is az autóján – csak a Mercedes nem nyúlt bele a konstrukcióba. A leggyakrabban fejlesztett elemek: a hátsó szárny, a gerendaszárny és az első felfüggesztés.
Az FIA hivatalos fejlesztési listája alapján a csapatok változtatásai:
-
McLaren: hátsó szárny, gerendaszárny, első felfüggesztés, első fékhűtő
-
Ferrari: első felfüggesztés, gerendaszárny, hátsó szárny
-
Red Bull: hátsó szárny, lengőkarok, első fékhűtő
-
Mercedes: – (nincs változtatás)
-
Aston Martin: első szárny, hátsó szárny, hátsó fékhűtő-nyílások
-
Alpine: első felfüggesztés, hátsó szárny, gerendaszárny
-
Haas: hátsó szárny, gerendaszárny, első felfüggesztés
-
Racing Bulls: gerendaszárny, hátsó szárny
-
Williams: hátsó szárny, gerendaszárny, első felfüggesztés, első fékhűtő-nyílások
-
Sauber: hátsó szárny, első fékhűtő
Közben Helmut Marko szerint Red Bullnak kevés esélye van Monacóban, Verstappen pedig jót nevetett, amikor megelőzte Piastrit.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.