Ahogy előre láthattuk, a tavaszi időjárás és a suzukai pálya nem túl kímélő aszfaltja miatt igen változatos stratégiák alakultak ki a vasárnapi Japán Nagydíjon.
A győztes taktika két kerékcserén alapuló közepes-kemény kombinációban volt sikeres: a dobogósok, Max Verstappen, Sergio Perez és Carlos Sainz mind ezt választották.
Charles Leclerc a negyedik helyen végzett, egyetlen kiállással teljesítette a 53 körös versenyt, ami egyedülálló volt a mezőnyben.
A monacói a nyolcadik helyről indult és a közepes-kemény taktikát választotta, ami azt mutatja, hogy idén a Ferrari előrelépett a gumikezelés terén.
Másik végletet képviseltek Lance Stroll és Logan Sargeant, akik háromszor cseréltek abroncsot - bár Sargeant esetében az utolsó kerékcsere kényszerű volt a sóderágyba történő látogatás miatt.
A gumiválasztás változatosságát jól mutatja, hogy több versenyző is mindhárom keveréket használta a versenyen, ahogy azt a Pirelli által közölt grafika is mutatja. Fernando Alonso volt a legjobb közülük, a hatodik helyen ért célba az Aston Martinnal.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.