A Stake-Sauber csapat Londonban rendezett látványos bemutatóján James Key, a műszaki vezető is színpadra lépett. Elmondta, hogy áttértek a C44-es első felfüggesztésénél a nyomórudas helyett a vonórudas kialakításra, ami jelentős hatással van az autó teljesítményére.
Ez a döntés talán nem véletlen, hiszen a Red Bull és a McLaren már 2022-től, az új szabályok bevezetése óta használja ezt a megoldást. Key korábban a McLaren csapatánál dolgozott, így tapasztalata van a vonórudas felfüggesztés előnyeiről és hátrányairól.
A Sauber figyelembe véve a Red Bull és a McLaren rendkívüli sikereit, úgy döntött, hogy követi ezt a példát. Emellett jelentős változtatásokat hajtottak végre a kocsitest kialakításában is, hogy a módosítások együttesen még nagyobb előrelépést eredményezzenek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.