A Sauber autója az agresszívabb és radikálisabb megközelítést választja, ahogy a Red Bull és a McLaren is tette.

A Stake-Sauber csapat Londonban rendezett látványos bemutatóján James Key, a műszaki vezető is színpadra lépett. Elmondta, hogy áttértek a C44-es első felfüggesztésénél a nyomórudas helyett a vonórudas kialakításra, ami jelentős hatással van az autó teljesítményére.

sauber.png

Ez a döntés talán nem véletlen, hiszen a Red Bull és a McLaren már 2022-től, az új szabályok bevezetése óta használja ezt a megoldást. Key korábban a McLaren csapatánál dolgozott, így tapasztalata van a vonórudas felfüggesztés előnyeiről és hátrányairól.

A Sauber figyelembe véve a Red Bull és a McLaren rendkívüli sikereit, úgy döntött, hogy követi ezt a példát. Emellett jelentős változtatásokat hajtottak végre a kocsitest kialakításában is, hogy a módosítások együttesen még nagyobb előrelépést eredményezzenek.

A bejegyzés trackback címe:

https://f1rajongo.blog.hu/api/trackback/id/tr5718319957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

f1 rajongó

Friss topikok

Címkék


 

süti beállítások módosítása