Verstappen nem okozott örömet a vizsgabiztosnak a közúti jogosítvány megszerzése során.

Max Verstappen már a Forma–1-ben való bemutatkozása előtt állt, amikor még nem birtokolt közúti jogosítványt. A holland pilóta most felidézte a vezetői vizsgájának eseményeit.

verstappen_nem_okozott_oromet_a_vizsgabiztosnak_a_kozuti_jogositvany_megszerzese_soran.png

A háromszoros világbajnok mindössze 17 éves volt, amikor 2015-ben először ült volán mögé a Toro Rossóban. A tinédzserkora miatt sokan kritizálták, mondván, miért adnak lehetőséget egy F1-es autóban való versenyzésre olyan srácnak, aki még csak normális jogosítvánnyal sem rendelkezik.

Ezek a kritikák részben vezettek ahhoz, hogy az FIA Verstappen debütálása után szigorította a szabályokat. Azóta csak olyan versenyzők indulhatnak a királykategóriában, akik rendelkeznek jogosítvánnyal és betöltötték a 18. életévüket. Ezen előírásokat nem vonják vissza, így Verstappen minden bizonnyal a valaha volt legfiatalabb F1-es pilóta marad.

A Red Bull jelenlegi sztárja nem kellett sokáig várjon a hétköznapi jogosítvány megszerzésére. Amint lehetősége nyílt rá, azonnal letette a vizsgát. A The Timesnak elmondta, hogy bár F1-es pilóta, de a jogosítvány megszerzésekor nem ment minden zökkenőmentesen.

A vizsgáztató azt mondta, menjek jobbra, én viszont balra mentem. Aztán pedig nem adtam meg az elsőbbséget egy gyalogosnak a zebrán. Emiatt nem volt valami boldog. Én azért vitába szálltam vele, mert a gyalogos szerintem még nem volt a zebránál. Úgy voltam vele, hogy »még nem értem oda, akkor miért kéne megállnom?

Verstappen beismerte, hogy F1-es pilóta létére megalázónak érezte volna, ha nem engedik át. „Szerencsére azonban sikerült. Kissé kínos lett volna, ha nem megyek át. A vizsgáztató szerintem kedves volt velem.

Bár a pályán Verstappen és Lewis Hamilton nem mindig voltak barátságosak egymással, a holland szerint nincs szó személyes rivalizálásról.

A bejegyzés trackback címe:

https://f1rajongo.blog.hu/api/trackback/id/tr218309767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

f1 rajongó

Friss topikok

Címkék


 

süti beállítások módosítása