A Ferrari Forma–1-es csapata hosszú távú együttműködést kötött a Celsius nevű energiaital-márkával. Ez az első olyan szponzori megállapodás, ami a vörösök Lewis Hamilton átszerződésének hírével egy időben került nyilvánosságra.
Az amerikai székhelyű cég már tavaly is támogatta a Ferrarit, de korábban csak a Miamiban, Austinban és Las Vegasban megrendezett versenyeken. Most azonban ez a partnerség globálissá vált, így a Celsius logói láthatóak lesznek az autón és Charles Leclerc, valamint Carlos Sainz versenyzői overallján is.
A Celsiusnak kiemelten fontos az F1-es jelenlét a terjeszkedés szempontjából. Nemrég bejelentették, hogy a termékeiket Kanadában, az Egyesült Királyságban és Írországban is tervezik forgalmazni.
Tekintettel arra, hogy a felek már tavaly is együttműködtek, Hamiltonnak 2025-ös Maranellóba való átigazolása lendületet adhat a cég globális terjeszkedésének. Korábban Hamilton a Monster Energyvel volt kapcsolatban, de tavaly lejárt mind a Mercedes, mind pedig a hétszeres bajnok szerződése a márkával. Az idei évtől kezdve a Monster a McLaren támogatója.
Az energiaitalos márkáknak nem könnyű helyzetben lenniük a Forma–1-ben, hiszen a Red Bull hazai pályáján kell megküzdeniük a pozíciójukért. Emiatt hasonló megállapodások általában háttérbe szorulnak a különböző csapatoknál. A Ferrari például 2012 és 2014 között a TNT-vel volt szerződésben, de erre kevesen emlékezhetnek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.