Az idei szezonban várhatóan az autók technikai megoldásai egyre inkább hasonlóságot mutatnak majd a Red Bulléhoz, ami általánosságban nagy hatással van mindenre. A Ferrari azonban úgy tűnik, hogy egy bizonyos területen más utat választ, hogy ugyanazt a célt érje el.
Az idei Ferrari, melyet a 676-os kódnéven emlegetnek, nem fogja csak úgy lemásolni a Red Bull autóját. Ugyanakkor nem titok, hogy az Enrico Cardile vezette mérnöki csapat bizonyos megoldásokat és koncepciókat átvesz az Adrian Newey tervezte autóból. Például az oldaldobozok kialakításánál mindannyian a lépcsős, hátrafelé lejtő megoldás felé hajlanak.
Az olaszok már tavaly is módosították a kocsijukat, a Mercedes pedig hagyományosabb megoldásra váltott a zérópod helyett. Olaszországban mindenképpen izgalommal várják a Scuderia új autóját, mely már szinte teljes egészében Frederic Vasseur felügyelete alatt készül.
A 676-os remélhetőleg megszabadul az előző modell, az SF-23 hibáitól, így jelentős előrelépést várhatunk tőle, de még nem lehet pontosan megmondani, mire lesz képes. Az idei cél mindenképpen az, hogy több futamot nyerjenek, és ha lehet, akkor harcba szálljanak a világbajnoki címért is.
Ami már most ismert a 2024-es Ferrariról, az az, hogy az új karosszéria mellett módosított bekötési pontok is lesznek a felfüggesztésnél, de továbbra is megmarad az elöl nyomó- és hátul vonórudas kialakítás. Az autó elejének megtervezésén is változtatnak, hogy több levegő jusson a Venturi-csatornákhoz.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.